جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

۰۲۱-۶۶۳۱۹۰۷۶

قیمت کانال کولر آبی | استعلام قیمت و مشاوره ساخت کانال و کانال کشی

قیمت کانال کولر آبی

گروه صنعتی سرین سازنده کانال های کولر و چیلر آماده خدمات دهی به کارفرمایان و سازندگان عزیر در تهران و شهرستانها می باشد. جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

قیمت کانال کولر آبی

 

قیمت کانال کولر آبی به عوامل زیادی نقش دارند در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

 

جنس ورق کانال

بهترین جنس ورق برای ساخت کانالهای کولر ورق گالوانیزه می باشد و امروزه انواع ورق های باکیفیت در بازار می باشد . یکی از عوامل موثر در قیمت کانال کولر آبی جنس ورق است که در صورت استفاده از جنس های بی کیفیت و ارزان تاثیر منفی زیادی در راندمان و کارایی سیستم سرمایشی است . از طرفی طول عمر کانال نیز به جنس ورق به کار رفته دارد . فلا

انواع کانال براساس جنس ( تاثیر زیادی در قیمت کانال کولر آبی دارد )

کانال گالوانیزه:

این نوع کانال به دلیل قیمت مناسب و دسترسی راحت خود در طیف وسیعی از کانال کشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت درصد عمده بازار را به خودش اختصاص داده و کانال سازان بیشتر از این نوع کانال ها استفاده می کنند .

ورق گالوانیزه که در این نوع به کار می رود دارای ضخامت های متفاوت می باشد. با عایق کاری کانال گالوانیزه می توانید بهترین راندامان و بهره وری را از این نوع کانال ها داشته باشید و این نوع عایق کاری تاثیر زیادی در قیمت کانال کولر آبی خواهد داشت .

کانال فلکسیبل:

این نوع کانال راحتی نصب و قیمت کمتر داشته و به همین دلیل مورد استفاده فراوان قرار گرفته است. از ویژگی های این کانال می توان به انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاع بالای این نوع کانال اشاره نمود. همچنین این نوع کانال از پیش عایق شده است و این مزیتی نسبت به کانال گالوانیزه محسوب می شود. کانال اسپیرال نیز نوعی کانال فلکسیبل است که برای کانال کشی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد اما باید دقت نمود که کانال اسپیرال تنها در نوع دایره ای یافت می شود .

درصد آسیب پذیری و عمر کمتر آن نسبت به کانال های گالوانیزه معایبی است که خیلی به چشم می خورد

کانال پیش عایق:

از مزایای این عایق می توان به کاهش مراحل اجرایی و دارا بودن عایق اشاره نمود. کانال فنولیک، پلی اورتان و الاستومری برخی از کانال های پیش عایق می باشند. قیمت کانال کولر آبی

شینگ ساز 

 

کانال کولر

 

ضخامت ورق

عامل دیگر ضخامت ورق است که در قیمت کانال کولر آبی نقش دارد. در صورت استفاده از ورق های با ضخامت پایین نه تنها باعث هدر رفت انرژی میگردد بلکه با حرکت جریان هوا سرو صدا زیادی در کانالها ایجاد شده و ممکن است ناچار به تخریب و ساخت دوباره کانال کولر آبی شوید .

اجرت ساخت

برای ساخت کانال باید بعد از طراحی کانال ها، استادکار کانال ساز کولر، نقشه های طراحی شده را بر روی ورق ها ترسیم و با برش ورق و خمکاری های لازم با توجه ابعاد و شکل ظاهری کانال کولر آبی ( کانال چهارگوش و کانال گرد ) ساخت کانال را انجام می دهند. و همه این خدمات تعرفه خدماتی خودشو داره که بر قیمت کانال کولر آبی موثر هستش .  قیمت کانال کولر آبی

 

کانال کولر آبی

 

حمل و نقل

با توجه ساخت کانال در کارگاهها برای انتقال کانال ها از وسیله نقلیه استفاده می شود که مقداری از قیمت تمام شده کانال کولر به هزینه حمل و نقل بستگی دارد .  قیمت کانال کولر آبی

اجرت نصب و کانال کشی

یکی از عوامل موثر و تاثیر گذار بر قیمت کانال مرحله پایانی و کانال کشی کولر است که سختی و شرایط خودش را دارد و اگر کانال کشی اصولی انجام نشود بشدت در عملکرد سیستم سرمایشی تاثیر گذار است و توسط استادکاران حرفه ای انجام میگردد.

 

 

جهت مشاوره رایگان ساخت کانال و کانال کشی کولر می توانید با شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

۰۲۱-۶۶۳۱۹۰۷۶

۰۹۱۲۳۷۰۶۵۹۳

 

کانال سازی کولر آبی