جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

۰۲۱-۶۶۳۱۹۰۷۶

خرید کانال کولر آبی |مشاوره ۰ تا۱۰۰ طراحی تا ساخت کانال کولر

خرید کانال کولر آبی

کانال کولر آبی از شکل ظاهری به دو نوع تقسیم بندی می شود :

  • کانال گرد

  • کانال چهارگوش

 

قیمت کانال کشی کولر آبی

جهت مشاوره طراحی ، ساخت و نصب کانال ( کولر و چیلر )  و پاسخ به سوالاتتان درباره ۰ تا ۱۰۰ ساخت کانال و کانال کشی و دستمزد کانالسازی با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، همچنین میتوانید جهت مشاوره حضوری به آدرس ما مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان ما انتخاب و خرید بهتر داشته باشید .

 

۰۹۱۲-۳۷۰-۶۵۹۳

۰۲۱-۶۶۳۱-۹۰۷۶

آدرس ما : تهران – بازار آهن شاد آباد _ بلوار مدائن _ بهاران ۲ – بلوک ۱۴ – پلاک ۳۲

 کانال هوای کولر آبی از واحد داخلی به واحد خارجی عمدتاً شامل لوله‌های هوا می‌شود. در این فرآیند، هوا از واحد داخلی کولر (که شامل فیلترها، پمپ آب، و سیستم تبدیل حرارتی است) جذب می‌شود و سپس از طریق لوله‌های هوا به واحد خارجی منتقل می‌شود.
در واحد خارجی، هوا از کانال هوا عبور کرده و از طریق گریل‌ها یا توربین‌ها به محیط خارجی دفع می‌شود. این سیستم انتقال هوا و آب در کولرهای آبی برای خنک کردن هوا و تبدیل حرارت استفاده می‌شود.
مهمترین نکته در مسیر انتقال هوا، استفاده از کانال باکیفیت و مطابق با نیازهای سیستم است تا از بهترین کارایی و عملکرد کولر آبی بهره‌مند شوید.

 

اصول کانال کشی کولر

کانال چهار گوش در ساختمانهای مسکونی و تجاری بیشترین نصب و کاربرد را دارد و کانال گرد در مجتمع های صنعتی و سوله ها بیشترین کاربرد را دارند. فلاشینگ ساز  سازنده نما از فلاشینگ و بام و پنجره 

سوال ما از شما کارفرما عزیز:

آیا مشاوره اولیه در خصوص کانال سازی انجام داده اید؟ خرید کانال کولر آبی

سوالات متداولی که در مشاوره ابتدایی جواب داده میشود به شرح ذیل است :

از چه ورق برای کانالسازی کولر استفاده کنید ؟ خرید کانال کولر آبی

ابعاد مناسب کانال برای ساختمان مشخص می شود

از چه نوع کانالی برای ساخت کانال استفاده شود ؟ خرید کانال کولر آبی

از چه نوع اتصالاتی برای اتصال  کانال ها استفاده شود ؟

چند تا دریچه کولر برای هوادهی بهتر در محیط اتاق ها بکار رود

خرید کانال کولر آبی

در ادامه در خصوص خرید کانال کولر آبی درباره اهمیت کانال کولر آبی استاندارد و اصولی صحبت خواهیم کرد :

در هنگام سفارش کانال کولر آبی سعی شود تمام ارزیابی ها و برآورد ها بر روی کاغذ ثبت شود و همه تخمین ها و اندازه ها به صورت اصولی و دقیق در مرحله طراحی برآورد گردد . در مرحله کانالسازی کولر آبی حتما به اهمیت نوع کانال یعنی کانال گرد باشد یا چهارگوش توجه گردد .

در صورت عدم رعایت مهندسی و اصولی ساخت کانال کولر آبی می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد و هوادهی و عدم یکنواخت بودن هوای مطبوع در کل اتاق ها میشود.

دیده شده کارفرما به دلیل پایین آوردن قیمت تمام شده پروژه از ورق ها و متریال ارزانتر و با کیفیت پایین استفاده کرده و در نتیجه باعث ایجاد سرو صدا و عدم هوا دهی و کاهش راندمان کولر آبی شده و ساکنین ساختمان مجبور به تخریب کانال ها و ساخت دوباره کانال شدند و متحمل هزینه زیادی شده اند.

برای سفارش خرید کانال کولر آبی می توانید این کار را به گروه صنعتی سرین سازه بسپارید تا پروژه شمارا به بهترین نحوه و مهندسی ساخته و با کانال کشی اصولی و استاندارد هوای خنک و مطبوع را به جرین درآورده .

در خرید کانال کولر آبی حتما به ضخامت ورق ها برای ساخت کانال کولر دقت کنید و از ورق های بی کیفیت و با ضخامت پایین استفاده نکنید، در صورت استفاده باید صدای ورق ها را نیز تحمل کنید فکر کنم همین یک دلیل کافیه تا در این چنین شرایطی قرار گرفتین حتی حاضر به تخریب کا کانال های کولر شوید و از نو کانال جدید و استاندارد بسازید. خرید کانال کولر آبی

کانال کولر آبی در تهران

کانال کشی کولر مرحله مهم بعد از ساخت کانال کولر است و در قیمت نهایی کانال کولر ساختمان تاثیر بسزایی دارد و می تواند منجر به خرید کانال کولر آبی با کیفیت و قیمت مناسب گردد .

سوالات متداول در  کانال کشی کولر :

قیمت و هزینه کانال کشی کولر بر چه اساس محاسبه می گردد ؟ خرید کانال کولر آبی

عواملی مانند حجم کار، متراژ، نوع کاربری ساختمان و بنا ( مسکونی و تجاری ) ، هزینه ایاب و ذهاب، تجربه و مهارت سرویس کار از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت کانال کشی کولر  ساختمان تاثیر دارند و باعث افزایش یا کاهش قیمت خواهند شد. خرید کانال کولر آبی

چرا کانال کشی اصولی ساختمان اهمیت دارد و قیمت آن بیشتر است ؟

یک کانال خوب کانالی است که بدون هیچ روزنه و شکافی باشد . اگر ساخت کانال کولر اصولی انجام شود هوای ایجاد شده بدون هیچ نشتی وارد ساختمان شده و به صورت یکنواخت در آپارتمان به جریان درآمده و سیستم تهویه مطبوع و خوبی را ایجاد می کند . خرید کانال کولر آبی

اگر کانال سازی به درستی انجام نشود چه می شود؟

اگر این کار اصولی انجام نشود ممکن است در کارایی و راندمان کانال اختلال ایجاد شود و موجب از دست رفتن هوای تهویه شده و همه قسمت های ساختمان یکنواخت خنک نشود . و از طرفی  این کار باعث افزایش مصرف برق و آب به دلیل راندمان پایین دریچه ها و کانال ها می باشد.

همچنین ایجاد هزینه های اضافی نیز یکی دیگر از زیان های وارده می باشد. و همچنین ایجاد صدا در کانال ها می گردد. و جایی به ناچار مجبور به تخریب و ساخت دوباره کانال های کولر میشوید .

چگونه باید کانال ساز مورد اعتماد را پیدا کنیم؟

اگر از متخصصان آنلاین انتخاب می کنید می توانید با مطالعه رزومه و تجارب کاری که در این زمینه داشته اند متخصص مورد نظر را انتخاب کنید ، استاد کاران و متخصصین گروه صنعتی سرین سازه با تجربه بیست ساله می توانند بهترین خدمات کانال سازی کولر اراءه نمایند و شما کارفرمایان عزیز بهترین خرید کانال کولر آبی را داشته باشید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره زیر تماس حاصل نمایید :

۰۹۱۲۳۷۰۶۵۹۳

۰۲۱-۶۶۳۱۹۰۷۶

کانال هوای مطبوع